Historia płatności

Historia płatności Szczegółowe informacje o koncie, w tym historię płatności, limity kredytowe, wysokie i niskie salda, a także wszelkie agresywne działania podjęte w celu odzyskania zaległych należności, są zgłaszane regularnie (zwykle miesięcznie). Te informacje są sprawdzane przez kredytodawcę w celu ustalenia, czy zatwierdzić pożyczkę i na jakich warunkach. W kredytowaniach stały się bardziej popularne, okazało się trudniejsze dla kredytodawców do oceny i zatwierdzenia karty kredytowej i pożyczki wniosków w sposób terminowy i efektywny. Aby rozwiązać ten problem, punktacja kredytowej została przyjęta. Punktowanie kredytowe to proces używający algorytmu matematycznego i własności do tworzenia wartości, które opisano ogólnie jako zdolności kredytowe wnioskodawcy. Nuty, często oparte są na numerach (od 300-850 dla konsumentów w Stanach Zjednoczonych), statystycznie analizowanych historiach kredytowych, w porównaniu do innych dłużników, i ocenianie wielkość ryzyka finansowego. Ponieważ pożyczanie pieniędzy do osoby lub firmy jest ryzykiem kredytowym, punktacja oferuje ustandaryzowany sposób dla kredytodawców do oceny ryzyka, które użyczone zostały szybko i „bez uszczerbku”.

System płatnych sms-ów

System płatnych sms-ów Jeśli posiadamy tematyczny serwis internetowy, na którym znajdują się np. wartościowe artykuły lub poradniki, specjalistyczne forum internetowe i wszelkiego rodzaju cenne informacje możemy zrobić płatny dostęp do tych wartościowych materiałów. W internecie możemy znaleźć wiele ofert wykorzystania płatnych sms-ów na naszej stronie. Sposób działania takiego systemu jest dość łatwy. Blokujemy dostęp do pewnych obszarów naszej strony. Jeśli użytkownik chce dostać się do zablokowanych części strony internetowej i korzystać z jej zawartości musi wysłać specjalnego, płatnego sms-a ze swojego telefonu komórkowego. Po wysłaniu takiego sms-a otrzyma unikalny kod dostępu, który po wpisaniu w odpowiedni formularz na stronie odblokuje mu dostęp do serwisu. Firmy oferujące obsługę płatnych sms-ów zazwyczaj nie pobierają bardzo dużej prowizji i większość kosztu poniesionego przez użytkownika na wysłanie sms-a ląduje w naszej kieszeni. System taki może również zostać wykorzystany w przypadku, gdy posiadamy portal usłogowo-handlowy (np. ogłoszenia albo aukcje internetowe). Osoba, która chce na naszej stronie zamieścić ogłoszenie lub wystawić przedmiot na aukcję musi wcześniej wysłać płatnego sms-a, który umożliwi mu dostęp do tego typu opcji. Nie powinniśmy jednak stosować tego systemu od początku istnienia strony. Trzeba najpierw dać użytkownikom możliwość przekonania się, że posiadamy na stronie wartościowe treści, a dopiero później przemyśleć wprowadzenie płatnych sms-ów.